Jag orkar inte.


Just nu
orkar jag knappt kliva in i duschen. Träning avverkad för första gången på bra länge.
Jag orkar inte heller jobba i helgen, vilket jag korrigerat med snylt och gråt.
Lin tog lördagen och Jocke söndagen. Jag borde gräma mig över det, men det känns strålande.Faktiskt.
Enbart morgondagen går i pinans tecken.
Jag orkar inte heller mätta min mage som är orolig av allt hastigt tumult.
Jag är utsliten. Ungefär som bettan är på vissa ställen.

Idag har jag inte gjort ett skit. Sömnproblemen inatt gjorde att jag vaknade lagomt för att ha missat den bästa soltiden.
Tröttsamt.
Men istället pilla ja lite inredninssmuts i golfii.

Undrar om dom orkade lika mycket som mig på 80 talet?



adjööö//M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!