butter, toker, trötter!



ÅHHHHHH
HH, vad jag är trött.
Mitt innehållslösa liv tog väldans fart, i ett skede där jag inte borde röra mig alls.
Förutom att brorsan tog studenten och hela tjocka släkten var här för att vara trevliga med varann, gick jag in i 12 timmars ronden under helgen. Det är inte kul!

Helt kraftlös och somatiskt slut tog jag ända ett besök i dimman. Somliga förstod att det skulle sluta illa, men jag föträngde det så jävla bra att jag nästan trodde på att jag låg där hemma och sussa vid 22 tiden samma kväll! Big mistake. [Det tyckte nog Larsson också]
Morgondagen blev ett distinkt inferno. Melker min vän, Denna dagen inte ett liv!

Jag sitter nu här, flottig om fingrarna efter en fet tallrik med revbensspjäll, fortfarande inte mätt, och funderar över nästa sammandrabbning.
Det är ju midsommar snart och nubbarna ska flöda om vartannat med sillen. Moder natur har såklart gått och blivit tvär och pissar mest. Sånt gör mig fruktansvärt förbinned! Men inget ska få förstöra min lediga helg!!! aldrig!

Nu tänkte jag göra ett besök på min internetbank. Bara ordet gör mig svettig och nervös. Jag tycker inte om pengar.. det verkar ju vara ett idelt tillkännagivande från min sida då dom inte förvaras säkert på mitt konto!
Dom är försvunna så ofta.
wish me luck.

ÄTGRÄS/ M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!