döden



Döden knackade
på dörren imorse(igen). Jag var tvungen att checka två gånger om två ben och armar fanns på plats. KNoppen var sen länge helt väck.
Helvetiska helg. Men kul var det.

Daltons på torsdagen med lite smygläskning hemma på 59 an. Direkt efter matchen, som sänkte garden ännumer.

Midsommarafton, at kissis place.
Vi fick hoppa liv i värden som låg i vaggan och sov. Därefter blev det stång klädning samt resning.( Brudarna hade gjort en fin sammansättning av stenplattor) Små djävla grodor och julsånger?
Bergafjärden nästa.
Efter en halvtripp till hudik så nådde vi äntligen majkels stuga. Jag var irriterad och frös. Samtidigt som det eskalerat totalt på plats. På campingen sprang ordningsvakterna som skållade råttor efter fyllefightarna, som sedan lagt benen på ryggen.
Maweh hade gjort en "Björk"  tidigare under kvällen och knockade vardagsrumsrutan med träskallen, dubbelglas!
Han var inte med igår och jag undrar varför?

En annan fråga jag ställer mig är, varför det är tamefan pulvermos över hela golvet i köket?
Av spåren att döma och tallriken gömt under sängen hade ja wokat ihop lite köttebullar och mos efter gårdagens fadäs på Gussjönoret..
Kan jag säga mer än att kvällen blev tidig. Hann dock avverka en styrdans med larsson.
Sen stängdes funktionen av, att ens hålla upp ögonen. Lin eskorterade mig hem. Tack.

Till alla, Vilken fångade det mest välkammade och morbida fotot under midsommarafton?send it.
Den bästigaste lägger jag upp för er förnedrings skull.

Nästa helg åker jag och fiskar, sådeså.
Inga bärs, ingen captain Morgan. 
adjöö/ M



Kommentarer
Postat av: fLin

Varsågod :)

2008-06-22 @ 15:33:02
URL: http://jaglermkt,okej?!?!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!