afterworköl

HEJ!'
..Ja, när är det dags för min första afterworköl? kanske inom en snart framtid..
Det glädjer mig att berätta att imorgon ska jag till Kubal för en intervju!
Det sprätter stingsligt i kropp och själ, fastän jag är trött som ett as och helst inte vill göra nåt annat än sova hela fredagen igenom.
För att döda min tristess och värdelösa levene spenderade jag mian surt förvärvade kronor på bion igår.
Tillsammans med Lin och Eva såg jag Sweeney Todd, en thrillermusikal med johhny Depp  i huvudrollen.
Det var tur att jag hade läst att det var en musikal innan, annars hade jag nog avlidit på stört och mosat ihop chokladrullen i vänsternäven. Därefter for vi omkring tills vi fick nys om ett festtillhåll under lillördagen. Lite bål och Rammstein, innan kvällen avrundades i sänghalmen.
Nej nu ska ja ta en kopp te och samla krafterna till morgondagens prövningar.
adjö!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!