booomshakalack!


Dont touch my beer!


Tjenis.

Jaha..idag åkte spenderarbrallan på, igen! Efter en kort visit på birsta med fader sovandes i bilen, köpte jag ett par svarta heels och lite småerotiskt shit på Oups..
Heelsen var egentligen inte ett måste, eftersom jag inte alls kan gå i dem och med min tandpetsliknande kropp ser jag ut som ett biafrabarn. Men någonstans måste man börja. Jag är otränad i ett otränat öga.
Det andra köpet var bara en skojig grej, så roligt som 497 spänn!!
Det måste bara vara himmelskt bra, annars får jag leva på flugor resten av månaden.

Schemat för denna fredagsfadäs är ännu inte spikad.
Linn kommer hem från Uppsala och Johanna är hemma från Sthlm.. så kontentan av detta skulle kunna bli någon sorts utgång. Vet inte om det blir av ikväll eller imorgon.
Jag skulle vara mer än nöjd om jag fick svepa öl och glo på teve. Timrå lirar igen..och inte för att strö salt i såren tror jag dom åker på pisk idag. Jag har iaf min öl att glädjas åt. Kanske blir en sväng på bykrogen. Fredag är ingen bra u-dag.
Däremot är jag nog en stark kandidat för morgondagen..
Dags att bli vild och galen.

Tjofräs!
/Mary



Kommentarer
Postat av: Plastmaffian

Du ska ju vara så jävla småerotisk av dig du!

2008-04-01 @ 16:59:39
Postat av: Muriel

plastmaffian:
Givet..Det ligger i min natur. När ska du vifta med dina lurviga dÅ?

2008-04-01 @ 21:32:06
Postat av: Maskinoperatör 664

Den är inte så lurvig som du tror!
Men viftas, det ska det nog till att göras ikväll!

2008-04-02 @ 16:15:31
Postat av: M

Duktig du som friserar. Vattenkammat kanske är en dygd trots allt.
Så trevligt...
Passa dig så att inte kärleken fastnar i maskineriet!

2008-04-02 @ 20:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!