hoogachaka!




" I cant stop this feeling , deep inside of me..."

Skifs skrålar högt hemma i tattarnäs..guld är på, jag slaffsar omkring i min turkosa morgonrock och är lagomt svettig. Nyss gick jag även omkring i högklackat (!?) är det nåt allvarligt fel på mig?
Jag vill helst inte få något svar på den där frågan.

Det är onsdag åter igen, och fader ringde för ett tag sedan och berättade om sin tidiga hemkomst.
Såklart blev jag svinstressad över detta och flackade vilt omkring blicken i mitt råtthål.
Man kan lugnt säga att jag förträngt disken för länge..kattlådans innehåll börjar röra på sig och mina luftvägar har dammats igen. Ja, panik är ju rätt ord!
Så jag hamstrade i mig den sista portionen av min fisksoppa , sökte upp dammsugarn och diverse cleanredskap.
Nu såhär 3 timmar senare är det kliniskt rent. Jag ska ta mig lite glass och bara svåla i soffan och verkligen vara stolt över mitt hets-städeri! wonderful.

Snart är det också helg, vilket jag ser very much fram emot. Då ska jag sitta med mitt lantvin, snacka gamla minnen och lyssna på uggla för att få nån sorts sommarbreez. Men det är ju ett tag dit..pust.

Våtutrymmet nästa! BYE /M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!