lillholmsjötour.

Halllå !
Lördagens eskapad tog knäcken på mig totalt..men stundsvist var det sjukt kul, hårt och elakt.
För att komma på fötter igen har jag transporterat mig till de snösökra Greningen.
Det är lätt över en meter på sina ställen..och solsken i två hela dagar. Jag har nästan glömt hur illa jag mådde på söndagsmorgonen.
Idag tisdag har vi varit till staden för att handla de sista förnödeheterna.
Dvs, sprit, korv, och ett par varma vinterkängor.
För på torsdag morgon bär det av till Lillholmsjö där vi hyrt stuga för två nätter.
Jag håller mig till fjällnaturen medans KIssi och LIsa numer tagit sitt pick och pack för en månadsvistelse
i sydamerika. Jag hoppas Kissi smugglar med sig en läcker cuban hem.
För övrigt har jag helt tappat greppet om vissa saker..och försöker styra tankarna på annat håll.
Jag får helt enkelt acceptera att saker och ting inte går att utvisa..MEn fan, den här gången ska jag spela ut mina kort. Men hur vet man att man gör det rätt?
Jag litar på dig!

smackk! / M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!