oaaaoaoaoa


GLAD?


.....Jag är på
så fruktansvärt bra humör nu att jag håller på explodera!!!!! Och det beror inte på att jag ,såklart , brände vid käket..

Det ringde kanske 4 gånger under min matpaus och jag ville nästan inte svara sista gången för att riskera att jag skulle be personen i luren att ta en tripp åt helvete..
Med käfthålet full av räkor och deg svarade jag lite frånvarande....och det var mange som ringde... från HL!! Arbetsplatsen som det är näst intill omöjligt att komma in på, dags att spräcka den fabeln...

Gud jag nästan grät , samtidigt som jag höll på att  få pizzan på tvären, när han ville att jag skulle komma på intervju..
Jag antar att det betyder:  titta på maskinerna..

Vänder inte min vind nu, kommer den nog aldrig att göra det...
GAAAAAAAaaa nu ska jag göra lite volter och skrika.
Sedan ska ja ta mina sargade spiror på en promenad..just nu känns det som att jag kan gå flertalet mil..


HEJDÅ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!