wild thing

hoho!
Jag envisas med att vakna såhär sjukt äckligt sent. Men för att försvara mig lite så slog jag upp grönögat vid halv 10. Egentligen vaknade jag inte, utan blev tvärväckt av mina två odågor till djur. Den ena har en dille på papperskorgar, speciellt om jag lagt ut en snus eller två där och den andra har problem i skallen överlag!! han har liksom inte förstått att det inte går att krafsa sig igenom dörrar eller hinder utav olika slag..sedan att han nyss speedkäkat  mina nya krukväxt, det är ju också ett problem.
Det känns som en väldigt givande dag. Givande i den form att Moder natur har vräkt ner mer snö och sedan att Flunsa-Karin ringde. Alltså ett negativt och positivt "givande".

Igår var jag faktiskt och tränade första gången på 3 månader. Jag var fruktansvärt rädd inför det här eventet, med tanke på att min fysiska form antagit en annan skepnad. Jag cyklade 15 minuter innan jag upptäckte att jag höll på avlida. Jag behöver nog inte säga att min vistelse blev kortvarig. Ska försöka simma lite idag om kroppen tillåter.

Alldeles nyss ringde pappas chef och berättade att fader blivit rejällt illamående under ett möte i Bollnäs, så i detta nu ligger han på sjukhuset där nere. Jag vill ju inte tro att det ska bero på mina fantastiska varma mackor jag gjorde i söndags. Jag kastade på lite tärnad bacon..vilket pappa upptäckte,  och han gjorde då ett uttalande om K2 (filmen) jämförde det med kannibalism.
Men vadå? jag mår ju bra..säger hon som inte bryr sig särskilt mkt om gammal mat.
jag överlever jämt. pappa däremot verkar ha det lite sämre..
Nej usch, vad säger jag. Tänk om det verkligen är något allvarligt?
men i många fall är det inte så, och jag är inte orolig ens. Jag vet ju hur fader dagligen studerar läkarboken och har en släng av hypokondri..
men men..jag får följa upp detta!

Nu väntar min monstruöst goda mackor. Im not afraid!

adjökkken! /M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!