övergiven

Så har dagen kommit då jag lämnats att dö ut, som en liten utrotningshotad växt.
Min närmsta umgängeskrets har ersatt mig med bollaktiviteter och plåt-drickning.
Här sitter jag ensam och jätteledig.
Har nyss smällt i mig en låda thaiwok och funderat på livet.
Ölen är inhandlad. Inget är egentligen lämnat åt slumpen.
Trots det är jag fortfarande sinnesslö.
Ska vi dela en burk?
 Jag och ernst kirchsteiger måhända?
Om han ändå kommer hit skulle jag behöva lite råd angående min minimala balkong.
 Jag vill gärna göra om den till ett flashigt festställe med pool och barhörna?
image32



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!