sjukdomsplågad


Som de bästa
tiderna i ens liv kan bli överfallen av något depresivt, har plågorna greppat tag i mig.
Jag har fått snytit mig kontinuerligt 2 gånger varje 5 minuter, knaprat alvefon och druckit gammal rethostemedecin sedan 07( det skulle jag kanske inte ha publicerat)
Jag har dock inte hört nåt som skulle vara farligt med det.
Det kanske tilltar en sorts mutation?
Men jag har ju sett att något sånt inte fungerar vid intag av gammal mat/alt medicin.
Ja farmor kanske är lite skrövligare, men annars är det inget fel på diktatorn.

Idag så känns allt lite bättre, jag kan andas 70 % av min lungkapacitet och jag låter inte som Tina turner längre.
Jag tror på gammal kuckelimuckmeducin.
Något som jag inte tror på är mitt kråknäste till peruk. Det finns ingen styrsel i det what so ever. Färgen börjar krypa ifrån stråna och den enda frisyren som är aktuell är Lilla My -look-alike. Ja det är synd om mig.

Snart kommer iaf en helg av ledighet, och jag är nästan för uppspelt att jag inte kan koncentrera mig på vad som borde göras och inte.Några planer?
 picknick med lite starköl?Fiska med starköl? Cruising med starköl?
Ge mig råd, gud!

heay/ Muriel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!