Asien och Rislampor


      VS           

Okej.
Jag har nu helt övertygat mig om att jag faktiskt åker.
Eller det är mer än bara övertygande, det är mer ett konstaterande.
Vår preliminärbokning är, så gott som en väska och flygresa!
UNderbart.
Dock så fortsätter mina ekonomiska troll att jaga mig i hälarna.
Bor i mitt flickrum och kan knappt ta bilen för att inte förströa mina kronor.
Må gudarna skänka mig en slant.
(med gud menas rika släktingar eller liknande)

I vart fall, så köpte jag en rislampa till farsan.
Eller i underkant så ska jag ta över dess äganderätt när jag väl har ett råtthål myself.
Såklart går inte en papplampa och katter ihop.

Ludde som varit ovanligt lurig sen han återkom från farmor, har sprättat omkring,
 tjyvjamat och betett sig ytterst märkligt på sistone.
När lampan låg orörd på vardagsrumsbordet får kattfan för sig att göra en K2-bestigning på min kära lampa.
Kriffs Kraffs Kraas!
Det är mer än ett titthål på den nu!
Jag börjde storhytta och han försvann som en iller upp i gardinen!
Vi är väldigt mycket ovänner för tillfället!!!!!!

Nu ska jag låta demonerna vila i sängen
Och enbart fokusera på mitt liv som backpacker i januari!


natttit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!