corpus

Skeleton Bob Goes To School - 1



Jag känner
mig som ett lik.
Garanterat lika driftig som ett.
Nu har klockan blivit sådär olagligt sent inpå dagen och mina drag hittills
har inte varit särskilt givande.
Har förbannat ont i kolan och spyan hänger i halsgropen.
Kanske dags att göra nåt annat än sitta i sänghalmen hela dagen.

Ska skänka lite dasspapper snart så jag blir ägare till svettlappen.
Underbart. Då borde det inte finnas några avvikelser till att enbart kräla
fram i morgonrocken om dagarna.
Jag blir lite rädd.

Ungefär som igår när jag såg äckelviderfilmfan.
Har otroligt svårt för obeskrivliga snorungar på film som hackar sig fram
och är allmänt skräckinjagande.
Såklart var man sonika i lägenheten och fick försöka med allt, vars uppgift var att 
få mig på bättre humör.
Höll på att skita ner mig när det var dags att släppa in katta från balkongen.

hejhej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!