drömlexikon

men du..



Förresten.
Inatt när jag låg som skönast och bättrade på min skönhetssömn
banar mina drömmar in på ett ordjaktenliknande spel.
Läckert.

Denna spelrunda inkluderade namn, och vi spelbeskådare skulle
försöka att komma tillrätta med just det utvalda och äkta namnet.
Precis som det riktiga gamet var det blankt på vissa rutor.
Namnet innehöll två A:n
Tydligen också nåt N i..
Jag var dyngsäker på Sverker(?!), ingen hade tagit det.
Men programhosten sa att namnet är populärt internationellt, inte enbart svenskt

Mitt slutgiltiga svar blev därför Starkan, vilket också var rätt!!!
HAHAHAH
Hade 1 chans att gissa på ett kuvert av tre,
En utav korten var värd 30 000 pix, som därav blev vinsten isf.
Det slutade med att jag vann 4670 riksdaler efter korrekt svarat på dess fråga..
Jag var extas.
Lycklig som en gris!

Lite mindre happy när man vaknade upp lika barskrapad som innan.

Undra vad den drömmen kan ha för livseffekt?
Kommer jag vinna stålar?
Är det något som kommer tillfalla mig?
eller bara ett bevis på att högsta vinsten aldrig hade tänkt gå min väg?

Just my Luck.




Kommentarer
Postat av: Långbång

Det är väl mer ett undermedvetet tänkande på ekonomin för resan, att du inte får så mycket pengar som du behöver, ain't that a fact? ;)

2008-11-05 @ 14:48:11
Postat av: Muriel von broke

Hah..jag tror det också, men inget jag vill erkänna!

hade hoppats på att någon halvrik släkting snart skulle knalla bort så jag kanske hade fått mig några tax i mocka;)

dream on..dream on

2008-11-05 @ 16:30:52
URL: http://maryon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!