En helg.

Fredag

     

Kissi kom hem på ett helgbsök för att damma av dansskorna.
Lisa hängde på och i en genialisk trio, tog vi en tripp till birsta,och kikade
på saker vi inte har råd med, för att senare mysa till det i Lisas "care of " crib

    

Efter ikea svansade jag och Lisa till systemet och bättrade på spritförrådet.
En hel del blossa starkglögg, men också några nya viner till kvällens aktiviteter.
Jag testade min egen tillverkning, Muriel!

            

Kissi har hittat hem, Lisa bollar med apelsiner och Alfapet var gamet för aftonen.

      

Godsaker, kex, sprit och vokabulärutmaning, blev en succé. Mest för att jag vann, på alla fronter!

Lördag.

Lilla paps fyllde år. Jag och bröderna firade detta med ett Bitelinebesök.
Åt som små grisar innan det blev snabba svängar och pappa jonas bjöd på förfest.
Kissi hade tjatat sedan dagen innan att hon ville ut och rulla höfter, sagt och gjort.

    

      

Spriten tilltog, detta kan tydligast förtäljas av kissis blåskrikande vintunga¨
 och som senare satte sig på hela huvudet(ref. bilden till vänster)
Jag gjorde suspekta danser och koregrafi till piff&puff, luftens hjältar och andra disneydängor.
Detta finns ,tragiskt, nog på film. Men det bjuder jag på. Hade trots det riktigt roligt på sveavägen.
Från förfest 1 till 2, hos per där det var folkligt. Vi diskuterade analsex, bra låtar och vart kvällen skulle ta vägen.

Stadshuset blev det. Och jonas lyckades göra ett bra jobb på promillenivån. Fy fä vad pin jag blev.
Uscha.
Tydligen hade jag lovat bort mig att vi skulle åka griller idag.
Svettig och med skallriga knän klarade jag mig igenom ishistorian och har tagit skilsmässa från vad sprit heter.
tack för denna helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!