gammmwl gammwl bilder

 Taa-daa!

Nu har jag rotat omkring bland cybersnårskogen och av okänd anledning funnit en del bilder från mina oldtimes.
En del så gamla att det är arkiveringsvarning!
Men jag räds inte.
Bilder, som jag trott gått upp i rök efter alla imbiciller som fingrat på datorerna vi haft i hushållet, har åter kommit till beskådning.

I said Arrghh!


tjoho

Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden







sånt gör mig glad..lite rädd också!
Något som inte har den glädjande inverkan just nu, det är tiden, uret. klockdjäveln!

slut tjaffsat.

citat "Nu får du hålla käften på ren svenska!" slutcitat, Roffe..vår mattelärare på sörberge
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!