godnarr

1. Vad gjorde du för tio år sen?
Ungefär samma som idag, fast jag bytt ut barbidockor mot rom och cola. 
2. Vad gjorde du för ett år sen?
För ett år sedan bodde jag i Skreia och slet tillsammans med polacker och ryssar 
3. Fem snacks du gillar!
 Jag är en tråkig djävel. Lättsaltade sips for the win.
4. Fem sånger jag kan texten utantill på!
fear of the dark,Nu lägger du av Jörgen,Mental istid,>Hur fan ska jag hävda mig nu, Tribute...(?!)
5. Vad skulle du göra om du var miljonär?
papa och mama får några lappar. Utbildning, resor och materialistiska påfund.
6. Fem dåliga vanor!
tidsoptimist, velpelle, skiter med öppen dörr, chokladintaget, lämnar skåp öppna.
7. Fem saker du gillar att göra!
Lära mig nya saker, snöskoter, bada, fiska, äta mat
8. Fem saker du aldrig skulle köpa eller klä dig i!
en bil som någon rökt i,norskpizza,boratbaddräkt, vandrande pinnar, stilettklackar
9. Fem favoritsaker!
dator, kylskåp, bil, säng, p2


Vad heter du?
Marielle

Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
blå
Vad lyssnar du på just nu?
surret från datorfläkten och en snörvlande kisse
Vad gjorde du igår kväll?
läste ut the dirt
Hur är vädret hos dig just nu?
kyligt
Vem var den senaste personen du pratade med i telefon?
basil
Vad det första du lägger märke till hos det andra könet?
mun och tänder.
Hur mår du idag?
halvseg
Vilken är din favoritdryck?
jokk svartvinbärssaft
Favoritsport?
fuBball
Hårfärg?
mörkbrunt
Ögonfärg?
grönöga
Soluppgång eller solnedgång?
mer nedåt
Syskon?
bror 1 och 2
Favoritmat?
thai, farmorsmat
Faoritmånad?
en bra vintermånad alt en het sommar
Senaste filmen du såg?
get smart
Favoritdag i veckan?
fre
Favorithobby?
söka jobb?
Är du för blyg för att bjuda ut någon?
tror ja inte
Favoritlåt?
just nu the outfield-your love
Sommar eller vinter?
vinsom
Kramar eller kyssar?
kyss
Förhållande eller "one-night-stand"?
ett bra förhållande
Choklad- eller vaniljglass?
choko
Hur bor du och med vem/vilka?
fader und kisse i en kartong i tattarnäs
Vad läser du för böcker just nu?
Mig äger ingen, som ja nyss börjat med
Hur ser din musmatta ut?
har ingen
Favoritsällskapspel?
rappakalja
Favorit data/tv-spel?
sims
Kan du nudda näsan med tungan?
nästan
Kan du korsa ett öga åt gången?
försöker..
Är du romantisk?
mer nu än förr..
lSkulle du själv säga att du är lycklig?
glad över det jag har


Favoritcafé: ögat väljer
Favorittidning: dayblade
Bästa saken som händer i vinter: plankåkning, och skotersafari( alt min o edbergs asienresa)
Favoritplagg i garderoben just nu: jacket
Längd: 1.73?
Vanligaste färgen på mina kläder: svart, orange, denim, grå
I höst kommer jag att gå klädd i: det ja känner för
Men absolut inte i: enbart underkläder
Mig själv med tre ord: sprallig, framåt pojkflicka
Jag tränar: försöker
Höger- eller vänsterhänt: righti
Humör just nu: trötters
Är det nåt du absolut inte äter: kams
Kläder just nu:  mjukisbyxor o linne
Vad sa du senast: tack för maten
Fisk eller badkruka: firring
Spelar du nåt instrument: är mer åskådare..
Morgon- eller nattmänniska: nattuv
Sparare eller slösare: försöker spara
Har du några homosexuella vänner: bi
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: det hooppas jag, enligt statistiken Nej.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Vad ska barnet/barnen heta: nå coolt o annorlunda
Bio eller promenad: promme
Är du kittlig: ohja
Rädd för insekter? nja, tror jag kan stå emot det
Största svaghet: dålig på att ta emot komplimanger
Det här är jag bra på: lyssna på folk
Bästa bok? HP books gick hem för några år sedan
Chips, morötter eller godis? chirrie, eller morötter o dipp
Pizza eller hamburgare? hamburgare
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? man ska aldrig sägá aldrig
Stökigt eller välstädat? städat
Gillar du att sjunga? i smyg
Anser du att du är stark? stark i mig själv
Använder du knark? "flytande droger på weekends"
Kaffe, te eller inget? latte går bra eller te med honing
Har du en besatthet? träningsbesatt
Vem är din bästa vän? har många, på olika sätt
Civilstånd: singular



Kommentarer
Postat av: sandra

Oj det var många frågor. ojoj så många frågor.

Inte fasiken ringde tanten från STA igår heller. Ska ta och nån na idag ist.



kikat nå mera?

2008-11-11 @ 08:08:13
URL: http://sandandstone.blogg.se/
Postat av: sandra

haha men marre då. hur mycket ska du ha i budget :P



det spelar ingen roll vilken valuta eftersom att dom multipliserar allt med så många dagar som ær angivet. tænk på just det nær du tex skriver in resor osv, det ær PER DAG. Jag ræknade ut strax under 30 000 før dig. Ca 45 000 før mig.

2008-11-12 @ 10:16:15
URL: http://sandandstone.blogg.se/
Postat av: sandra

hittade en annan bra sida thailandguiden.se mycket seriøs och bra upplagd. alltid bra med mer info

2008-11-12 @ 10:17:18
URL: http://sandandstone.blogg.se/
Postat av: sajjen

då har du exakt som mig! :D

2008-11-12 @ 17:35:43
URL: http://sandandstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!