Light


Hei! 




Somnade med
teven brännandes i flickrummet.
Vaknar upp över att någon ordspyende brud försöker

 lura befolkningen med bokstavsvitsar och klurifaxer.
Usch.
Klockan pekar på stadiga 1300.
Ågren infinner sig.

Hur blev det med min perfekta dagsplanering?Den ultimata gryningen?
En efter-manualen-frukost, morgonpromenaden, träningspasset, och slutligen ljuv sömn innan nattjobb.
Fortfarande finns dit för att rätta dessa felsteg.
 Men nu känns det som en onödig gest.
Mest för att jag faktiskt inte orkar.

Hjärnan har slutat hamra mig inifrån, men den kopplar som en sengångare.
Likt min dator som blivit rejält ovass på sistone.
Den ballar ur för no reason. Sånt gör mig djävligt förbannad.
Vid fortsatt bakslag kommer jag utforma en våldsam duell.
Datorfanskap.


Vilken morgon...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!