MÄSKERAD

Tjofräs!

Totalt död under fredagen hetsade Krillepille och Långvåg mig att bli aktiverad hemma i deras crib.
Det var bartömning och det diskuterades kring vemdalenrace.
Det blev inget av det eftersom jag efter en stund sög i mig en öl snabbare än dom hann säga swosch!
<krille hyvlade tandraden på mig efter en wrestlingakt i soffan, Alvåg ville ha korv och Affe blev hemkär.
Summan av kardemumman, jag slank i på krogen. Krills stannade hemma med rom o cola, Sälvåg fick sin älskade sausage samt att Affe kröp till kojs.
Lite bitter över att jag inte kunde hålla mig i schakt trots att jag redan innan var dumtrött, vaknade jag tidigt efter 4 timmars sömn för att byta däck.

På lördagen var det dags igen. Maskeradfadäs hade tagit sig in på mitt dimmiga schema.
Lika välkommet som skit under naglarna och jag kände mig alltmer sjuk än frisk.
Men jag kunde inte svika laget, spenderade min vakna tid med att hitta en välkammad outfit.
det slutade med david Bowie i kvinnokropp.
Förkröket hade startats upp hos sjöström med Buzz och singstar.

Tre schweiziska skogshuggare och två kisskatter, samt mimmi i en skön duo.
När jag hörde att det var tillställning på överplan genom Annas ventil, dansade jag upp ett snäpp.
Fullt hålligång. Vissa i bättre samt sämre skick.
När ordning och reda infunnit sig, fortsatte kalaset.
Samtidigt hade en kisse samt mus kastat in handduken hos sjöströms.
Och av 8 tappra , fanns nu 3 återstående.
Mot holmö efter jidder med bilar.

Där var det allt från tärningar, till rödluvor och clowner som svirade omkring på dansgolvet.
Trots att det ramlade bort lite folk, hade jag trevligt.
Men snart hade bowie-movesen utgått och min korvätande kamrat eskorterade mig mot sängen.

      
fullthushoslångvågus         Fredagsöppet


                                Musduo  MimmiAnna MimmiMicka


SkogshuggareAdam med en kisse och mus under varje vinge


LUMBERJACKGRABBAR!
                   

   
                                   MJAO                      MJAO

   
Suck and blowspel           Dansanta damer                 sprit pyramiden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!