sanden, negerpojkar i sanden.

Ja exakt.
L berättade att om man förvränger U2s låt sunday bloody sunday., och istället föreställer sig en gravt skorrande skåning
som sångare, får du i refrängen. "sanden, negerpojkar i sanden"
Något som jag strängt ställde mig emot.
Ska fundera över detta.

När mitt ryck ,att kulöra håret efter en tid som fejkblond, nått sin kulmen.
Tog jag goffen till ett annat tillhål, där det infriades glammiga toner från Guitar hero.
Eftersom jag är lika bra på det som att bränna saker i ugnen, testade jag en gång för att inte
möblera om gitarren till en tvärflöft.
B och L lirade djävulen samtidigt som ölen flödade.
Tur att man är ledig imorgon säger jag bara. Enbart för att ta knäcken på B som kliver upp vid 6 snåret.

När duellerna var avklarade fraktade jag in patrasket till ett ickelivligt mAx.
Mat och efterätt. March pannkaka.. Retur mot hemmet och sömnen.

Här är das hair.

Pee and poo
blonding vs bruning.

 

Godnatt i kattlådan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!