scatman

Hooootieehooo!

Sitter som en speedad imbicill med en flådig burgare i kaggen!
Satt som en redig fläskläpp!

Varit på sjukan och besökt min vän idag.
Vännen var bättre än väntat.
Jag blev glad.
Fast det kanske inte syntes.
Men ibland ler jag inombords.När ja inte riktigt  vet om jag borde det eller inte.
Så allt har möblerats om i mitt scenario, det är jag riktigt glad över.
Perfect day im glad i spent it with you!
kommer tillbaka snart.

Det är tur att bilen min har som vana att djävlas med mig,
Stog som ett fån på parkeringen förut.
Handtaget fryser gärna fast.
Det ser alltså ut som om jag håller på att stjäl min egen bil.!
Nu ska jag iaf åka och spela lite bandy.
sådeså.


money for nothing...chicks for free


seeyou!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!