Som en boll..

...Kommer jag tillbaks till dig..
HEHEHEH HEEEEJ!


Vad har batmobilen, burgare och kamprad gemensamt?




Idag låg jag som vanligt som en ostjälpt val i sängen med noll planer att kliva upp.
Inga tydliga visioner till liv eller nämnbart att sträcka älgbenen för.
Vid 11 snåret ringer fader för att fråga om jag hade " stigit upp förhelvet" slutcitat.
Jag blåljög sömndrucket och hittade på en väl vald ursäkt.
Somnade om för att vakna en mer human tid vid halv 2.
säg inget!

Långvåg och jag
språkade lite om en birsta tur. Med viss övertalning fick han mig
 att separera från bekvämligheterna i hemmet ett tag.
Krillepille flyttar på lördag och skulle därför ut för att ragga soffa.
vi hoppade i minst 15 stycken utan sucess.Tror att Ektorp slog högst.
Den var mest kalsongvänlig enligt krill.
När vi gått igenom birstas nedervåning( mest bröst på ben på den våningen? )
tog Ådin oss hem.
Jag slaskade i mig rester från farmors kokkonst för att sedan åka batmobil och knocka immigranter?
Det slutade med rivsår, enbart.

Alvåg var vid liv under nattetiden och vi bestämde oss för en sendejt på Max, nu när lönen knallat in.
Vi var inte ensam att tänka så.
Måltiden mättade våra magar och vi konstaterade att imorgon blir det pepparkaksbak!
Vi ska bygga ihop hus och spetsa glögg!
Kanske vi ska tävla lite?
Jag är lite inne på washingtonlook.
 undra om det finns pepparkakshus i skyskrapsformat?

3 oclock rock!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!