Valvaken med valvaka

                     
Efter besök
av mina två uppväxtna embryon, begav vi, och mitt fläsk, på promenad.
Jag hann så långt att jag klampade in hos Långvågs crib i lilla solhemsbyn.
Han låg där som vanligt och pillade på skruven men hejdade sig när jag hurtade in.
Diskuterade lite framtidsplaner och att saker och ting oftast löser sig.
Om man nu har en vettig morbror..

Jag löpte därefter hemåt och med rejäl andnöd  gjorde jag en hjärtinfarktliknande entre.
Fick användning av mina hantlar som legat och skämts under en tid, gjorde lite helvetesbenböj,
låtsades att efter tio stycken kommer jag bannemig ha lika spiror som Heidi klum, dock ingen miljonförsäkring.
Svettig och äcklig sitter jag och ser fram emot kommande arbetsdagar, men mest P2s bandy-get-together
på torsdag.

Snart drar den beryktade valvakan igång, och nånstans när morgondaggen infaller
vet vi vilken som drog det längsta stråt
Black or white.
inga vapen, eller massvis med pickadoller.

http://nyhetskanalen.se/1.701911/2008/11/03/vem_vinner_i_usa_folj_tv4_s_valvaka

nu ska jag och stövlarna hitta duschen..  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!