Komfort

För ett tag sedan fick min mörka själ en ljuspunkt!
Vilket resulterade i att jag nu har köpt ett par  uggdojor, samt städat min familjs lya.

Troligast kommer jag att få maka min feta röv från soffa för att göra det vi var skapt för. Nämligen arbeta.
Kari, adeccomamma, berättade idag att jag ev. skulle kunna få ett "punsching" jobb, vilket förövrigt har nåt med varu registrering att göra.
Men eftersom vi ska till karlstad, måste jag höra med översten först.
Dock är jag nog kvar i Lilla lägan på Eidemsvägen om det nu blir som omtalat.

Nu ska jag suga i mig en kaffe ,gå omkring mina uggar och lyssna på Live.
Två timmar till värden är hemma, då blire på med badutstyrseln och trimma simhuden.



        

TACK DU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!