one tree hill

är en serie.
som jag ser på just nu.
Det är också en vulkansk topp på nya zeeland.

Allt ovan är lite värdelöst. Precis som vädret.
Jag har i vart fall röjt undan och tvättat kläder.
Handtvättat.
Jag är narig om händerna och sitter i mina kalsonger.
Ja precis. ingen triumf från helgens bravader, men ett inköp som
har en bekväm betydelse just nu.

Det jag skulle komma till är att jag har fått reda på att min lilla räcervagn
har brunnit upp.
Tydligen hade en bil tagit fyr i garaget där jag bor och utplånat en hel rad av fordon.
Så mina oslipade diamant är nu ett minne blott. Även farsans motorbike blev utbränd.
"WV manhattan" Född jun -89 Död okt -08

HADE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!