PÅSPÅRETHEAY

Godmorgon!
Får man säga så?Jag får det.
 
Gådagens simlektion har satt sina spår.
Åtmistone vill jag tro det hellre än att syltryggen håller på ge vika för soffan, som numer blivit ett ganska illa sovområde.
Det värker i ländrygg och nackpartier.
Därför lånade jag här på morgonen edbergs säng för att kurera mina skador.

Som vanligt är man helt solo här i krypinet, dödstyst
vanligtvis brukar det faktiskt kännas riktigt härlig.
 Men det var ju på en gamla goda tiden då man kom hem lökig från jobbet och hade stått i konstant maskinsurr.
Just nu känns det ganska asocialt och jag får snart något fel då jag inte får göra några våldsamma upplopp
och terrorisera min vardag.
Jag längtar tills dom är hemma.

Men att tillägga så kommer jag troligast få mer gjort idag än tidigare.
Ska nämligen kika på mitt kommande helgjobb och senare se på KIL som ska matcha.

Förövrigt vill jag berätta att vi fått tillökning i familjen.
Basse kom hem igår med denna skönhet;




Vi snackar
alltså elektronik-tillökning.
Edberg blev lite halvkänslosam när hon insåg att hennes gamla relik Mitsubishiteven var tvungen att hälsa hem.
Men på något vis accepterade hon den nyinkomna familjemedlemmen.
Förstå inte varför.(!)
Så nu sitter vi här, och kan se in bland  Dr Phils näshår om dagarna.
(ps. Jag vet din tevegömma edberg)

frukost och utgång!



Kommentarer
Postat av: sandra

næ hur kunde du hitta den? :P



vafan jag har inte nån træningsværk. hur kan det komma sig? Så som jag kæmpade mig fram med mina tarmarmar i doggy style?!

2008-10-15 @ 12:07:44
URL: http://sandandstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!