Sailors mouth

Ohoj!

Igår när jag skulle upp till "farmors stuga på berget" möttes jag av världens storm.
Från det höstmjuka vädret man vänjt sig vid i Karlstad , rakt in i det norska kongsvinger rusket!
Det verkligen spydde skjutande vindar, som piskade mig svettig och dyngblöt!
Stigningen på generösa 1000möh gjorde mig förstörd.
När jag passerat mina bascamp. och kände att allt var på sin plats kunde jag vara lugn.
Inget var förfruset, inga efterlämnade ben eller armar.
I made it.

Som en tvångsbadad kisse kunde jag pusta ut...
 ...i min jacka som då blivit  fylld av kropssvätskor.
Blades of Glory och Superbad fick göra mig sysselsatt.
Helt okej filmer efter en nära döden upplevelse.
Jag tar tillbaka alla negativa föruttalanden kring denna resa(!)

Just nu har jag spolat hoppet om ett arbete.
Jag känner att jag är som ett litet skadedjur i mina härskares boende.
Men det gör inget. Jag har försökt i den mån jag planerat.
Åter så känner jag ingen panik, mitt det löser sig måtto har oanade vidder.
För att få farmor tillbaka från sin ständiga insomnia så är detta ett bra val.
Hissa flaggorna, för här kommer jag sweden.

Nu ska jag låta mina kylskåpslustar ta över, andas ut.
Försöka vara i vägen så lite som möjligt för att invänta helgen.
Den sista helgen,



caution!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!