skurk

Jag fortsätter i samma meningslösa takt.

 Men, jag snodde en lista.

Vad..
hade du på dig idag?
mjukisbralla, HärligaHans fiberpäls, dunväst och bäcklundmössa (absolut ingen smygreklam)
har du gjort under dagen? Skjutsat bror till örnen, klippt mig, vittnat våld mot lås, bytt till vinterdäck
har du för frisyr? knutit en knut
ska du göra innan dagen är slut? ställa larmet så jag inte försover mig.
har du inte hunnit med idag? Jag hade som planerat att röra fläsket. Det inträffade liksom inte.
ska du göra imorgon? jobba 7-19
ska du göra i helgen?  farmor eller fest?!
åt du senast? köttebullar

Dagens..
Dagens humör:
stabilt
Dagens låt: sam sparrow
Dagens vill ha: sällskap
Dagens saknad: promenad
Dagens drog: alltid snus
Dagens finaste: fälgkorset
Dagens händelse: löshår
Dagens mat: enbart husmans
Dagens köp: köp som i frisörköp
Dagens bästa: wireless
Dagens sämsta: avbruten nyckel?

sånuså.
det var allt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!