Survival

   
Vilka dagar!

Det regnar
mer än önskvärt. Har enbart ställt mig in på överlevnad just nu.
Åt en fläskig omelett med diverse matiga innehåll för att hålla upp humöret.
Såg på Madagaskar en gång till och somnade motvilligt i sängen.
Huvudet försöker tvådubblas till storleken och jag har motat den med olika husgeråd.
What a day!

Kissi ringde nu. Tiden som var utsatt för att vandra på staden.
Jag är inte förvånad där heller.
Hon skulle också meddela lisa om vårt dagliga schema, vilket hon också raderat ur minnet.
Stjärna!


Nog för att jag avslöjat att hösten inte retar gallfeber på mig,(än) så uppskattas inte detta regn i någon form.
Katter gillar inte att bli blöt.
Jag tycker det är omständigt att bara bli blöt när man duschar.
Min ytliga sömn gör inte saken bättre.
En kudde, två kuddar, ingen kudde.
Kudde i svanken. Täcke, utan täcke.
Det är ett helvete. Och nack och ryggkotor slåss ideligen.
Im in pain.

Jag funderar på att köpa en ljudbok.
Det kommer ta en hel dag att åka till KOngsvinger.
Jippikayey.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!