tysen takk

Afton!

Tisdag, en
dag kvar till återbesök hos kari.
Förhoppningsvis har hon något arbete så ja slipper känna mig så överflödig.
Dagen till ära har edberg och jag shoppat på secondhand. Varit på HM en 3e gång på två dagar.
För att ta mig i kragen och känna mig nyttig var jag ut och sprang.
Blodsmak och noll känsel i benen efter den första uppförbacken.
Jag har funderat om jag ska fortsätta med denna tortyr imorgon med.
Bara för att få tiden att gå.
Självplågelse.

Jag och familjen har på kvällskvisten sett en Auschwitzdokumentär. För att liksom pigga upp stämningen.
Det är kallt ute, jag har ont i magen och dessutom ingenstans att bo.
Jag stör intimitetsnivån här känner jag.

Imorgon är det match igen. Lillehammer denna gång.
Jag har tagit skepnad som anders carlssons respektive, så slipper man betala.
Bra, med tanke på att jag handlat mer än behövligt. Mat är bra vid tristess.
Men dyrt i norge.

Nu ska jag och "strumpan" vila lite.

HEIJE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!