Varg



Kvällsrapport.


Skulle hyra Into the wild, igen.
Men filmen var på vift när jag skulle hyra den på shell.
Jag blev tvungen att tänka om och valde därför Varg ,med stormare.
Med tanke på att jag valt att sitta här och  har därför missat näst intill hela filmen, var den inte av min vigör.
Inte i denna afton åtminstone.

Jag har nu varit på fyra ställen för att samla bagage.
...Spånkullevägen, där jag hämtat skor o matvåg,
..Markus family och hämtat skor.
...Shell där jag lastat godsaker.
...Moder och sagt hejdå.

Jag är ännu inte klar över vad som är nerpackat.
Och CVn sitter fast i datorn.
Så jag har fortfarande punkter som måste checkas av.

Nu ska ja ta en alvedon och känna lugnet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!