Coyote Ugly

"A situation encountered after a night of consuming alcohol
whereby a person, usually woman, wakes the next morning
 in a strange bed with a sexual partner from the previous
evening who is completely physically undesirable
 (see ugly, nasty, two bagger) and sleeping on the women's arm.
 The hapless female would rather gnaw off her own arm than
 wake the male and have to face the ills of her intoxicated choices
 the previous evening."

 Originating from a phenomena whereby a coyote captured in a jaw trap will chew off its own leg to escape certain death.




Troligtvis hade jag käkat upp varenda lem jag ägde för att vakna upp med
denna puma dagen efter.

Godnatt!




Kommentarer
Postat av: Kissis



Jag skulle ha valt en bättre bild, du gör honom orätt kvinna!! :P Kolla även in den andra filmen, vars namn jag aldrig kommer ihåg, där han steppdansar i en fabrik med några andra hunkar! :D

Oslagbart!!

2008-09-30 @ 13:19:39
URL: http://ceciliafinns.blogg.se/
Postat av: M

Orätt och Orätt. Det är näst intill omöjligt.

Efter en tids dregglande över alla bilder jag fångade upp, var skärmen utan räddning..Denna bild är egentligen vald på måfå.

Men jag skulle vilja ha med hans frestande leende..

JAJJAJOOJJO

2008-09-30 @ 13:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!