FRÄS

Agent oo7!
Flottig och nackfraktur.
Jag har gått igenom varenda djävla community, samt kataloger osv för att hitta "mAxgrannen" från i helgen.

EFTERLYSES:
Du raggartyp som spatserade in på Max under Lördag natt, iklädd jeans samt jeans jacka.
Ljushårig med smilgrop i högra kinden. Satt vid det andra bordet närmast fönstret som pekar ut mot driven.Vem är du?
Troligast en Jonas alt Johan. Ålder, troligast 18-19-20-kanske nåt snäpp uppåt. troligast neråt. Anyway.
Delade ditt umgänge med två tjejer.Varav en blond, ganska lång tjej. Klockan var troligast runt 2-3 tiden
Rockabillypojke med fotoglädje, kom fram!
JAG MÅSTE PRATA MED DIG.

Obs. Delvis av det jag skrivit ovan kan hända är av påhittat ursprung..minnet var under den aktuella kvällen lite kantstött av alkohol.



Kommentarer
Postat av: Zandra

haha, okey :) men det är bra att fråga :D jag kan ju kolla med jimmy om han känner honom om du vill ? :P

2008-09-30 @ 16:48:52
URL: http://zandrasellbom.blogg.se/
Postat av: sandra

det tycker jag låter superbt.



jag kom på att det är inte långt till jul nu alltså.. 3 månader bara. så om du ska jobba så kommer det kanske bara bli typ 2 högst 3 månader innan det blir jul, vilket är bra.Det bör du ju klara även om det inte är nått kingjobb eller nån kinglgh.



jag tycker att du ska ta dig ner så att du är här nu på lördag :D för då är det match i gjövik. det vore askul om du kunde åka med mig då med spelarbussen och checka in gamla fina trakterna. probably krogen i kv. efteråt(finns inte många helger för kalas annars).



jag slutar ju mitt jobb nu på fredag så jag måste kanske leta jobb efter helgen jag också. tycker vi bör ta lite tid för annan slags planering också.. du förstår vad jag menar ;)

2008-09-30 @ 17:25:21
URL: http://sandandstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!