Fredagspuls

Ohyra varning på 59an. Anticimex kom och utplåna mig!

Igår var...

...sista kvällen med gänget. En oskyldig afton med snick snack och ölsorter.
Jag, kissi , lin och isa tog oss i kragen. Eftersom det också skulle vara Lins sista kväll i sundsvall på bra länge korkade vi upp.
Suget efter en riktig röjkväll hade successivt avtagit, när ja kände mig bekväm i soffan med en krämbulle och farsans stämma till singalong.
Men vad gör man inte.

Vi började kvällen på bishops där vi köpte varsin bärs i olika valör.
Herold, Duval, "nåt som inte går att uttala" och Isas Giuness  som skulle varit något annat egentligen.
Vi diskuterade livligt angående mäns enkla vardag i jämförelse med oss kvinnor som måste ta tabletter och köra upp spiraler, ringar,stavar och annat skit  i diverse kroppsområden.
Efter några öl och kisspauser begav vi oss mot Harbits där vi festade till med starköl för 23 spänn.
Ett överkomligt pris, för oss bittra arbetslösa.
Jag är glad att ja inte väger 150 kg och behöver en tank med sprit för att få utlopp för mina känslor.
Det får ja så gärna ändå efter 4 öl.
Jag är billig.

Irish härnäst.
Shotintag.
Jag sjunger med till iron maidens slagdänger och känner mig på topp.

Olearys full like a kastrull, jag och matte gör en snabb sorti mot buskagen.
Därefter gav ja upp.
Mat och hemfärd.
thank god

Till dom som inte var med , Eva och Polle! och dom 20 kondomerna med extra glid.
Ha så kul Down under. Jag kommer att sakna er, men beräknar hjärtligt med en hemkomst innan valborg,
då vi ska förfära uppsala igen! capisch!
KissHug♥



  


Och kom för fan inte bort eller bli uppätna av några dingos!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!