Kattvakt

Attention please!
Det slog mig nyss!
 Medans jag strosar omkring i bara evakostym i fjärran land kommer min pälsbetäckta kissevän vara hemma och riva gardiner, krukor om det inte finns någon vänlig själ som kan ta hand om honom. Föda och dass är ju förstås också i prioritet.

Ludde, liten, gråmelerad, sprättig hankisse som gillar att ligga och mysa i håret på nätterna.
Kan ej kurra då han istället utgör ett mer flåsliknande läte ,därmed utsöndrar ovanligt mkt saliv.
Vill gå ut och slå en drill på morgonkvisten, äter endast torrfoder, klättrar in balkongvägen om han vill in.
I övrigt en behaglig krabat som tycker om sällskap. Gillar mest tjejer.
Så är det någon som är sugen att ta hand om min fyrbente levnadskamrat en vecka feel free to call
Betalningssätt varierar. Önskemål på dricka eller annat lyckovinnande preparat kan ordnas.
Övrig info: Kastrerad, Öronmärkt, Dricker ur badkaret

Tack på förhand!
                        
    Djur, i rockinchair        +       Ägare, i normaltillstånd  =     Elakartad familj

073 782 96 19...KISSEKISSE MJAO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!