Nattmössa

Nu har jag legat med fötterna på huvudkudden allt sedan jag kom innanför porten.
Farsan är på traktamentesjobb, och har som vanligt lämnat mig med all disk.
Gjorde ett tappert försök att se Iron Man efter maten. Men efter att ha vaknat och åter slagit på filmen 2 gånger kändes det menlöst att försöka.
Det döda loppet fortsatte.
Klockan 1950 slår jag upp vinskallen, tror såklart att jag sovit i 15 timmar och att måndagshysterin har satt igång.

Sitter med en otrolig lista deppmusik och får ensamhetspanik. Inte bra.
Därför tänkte jag istället lägga upp en plan inför morgondagen, nu när ja har lite tid i förskott.

-Bankbesök
-Lönefix
-Träningsbehov
-Resväskeannordning
-Pengacheck inför växling

Undra hur många bockar som kan ta plats på mitt planeringsark?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!