Rabarber


Jag kom på en sak.
När jag åkte från östersund häromdagen och satt som mest förtärad av tröttheten,räddade p3 mig med lite gott och blandat.
Dels aktionerade dom ut en brud, som fick välja en av 3 manliga kandidater att gå ut med irl.
Spännande. Jag kanske borde tänka om, bli en radiokändis.

Det jag skulle komma till var att en kille som ringde in hade en spännande lek/ tävling han och en kamrat uppfunnnit.
Rabarber-leken.
Det gäller att använda sig av rabarber och fantasi.
Varje gåva av just rabarber gav 1 poäng.
Dom var nu uppe i 60 olika rabarbersaker som de gett varandra, däribland rabarbermassage, rabarbert-shirt osv.
Jag blev mäkta inspirerad och tänkte köra på ett sånt koncept i höstmörkret.Finns det några tävlande som är på?!
vavavavvvav?!
Kissi kanske vill, med tanke på en skrala fronten av tänkbara deltagare i mitt kontaktnät.



                                                                   +



jag blir så pillemarisk på kvällarna, tankarna för diktatur.
för all del.

/muriel von bronx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!