Skam

Jaha, se där, se där!!!
Nu har ja gjort någonting jag kommer gräma mig över resten av veckan, och det har ingenting med farliga mängder alkohol som fått kroppskontrollen att slinta.

Det är så typiskt. Men nu är det gjort.
När jag låg här i sängen och var som mest bottenådd fingrade mina knotfingrar in på diverse sidor.
Sånt som innehåller läckerheter¨, som man oftast nöjer sig med att bara titta på och sedan klicka vidare.
Jag tror jag gjorde dettta i någon sorts trots.
En snabb visit tillbaka till den enträgna trotsåldern.
Ja så måste det ha varit.
Eller så är det för att jag dunkar Imperiet med thåströms hesa revoltröst i mina öron.
Oförklarliga beteenden.

Om några dagar(förhoppningsvis) dimper en bländade ny, förbanant dyr också, bikini ner i mitt närbeliggande postuthämtningsstation.
Med ett enkelt knapptryck och lite swahilirader så var den min. Den sista också.
Vad an denna desperation?
Den  värmer mig i själen en stund.

Big Cat bikini

Tillägnad Joakim Thåström



/MackO´boyus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!