väckarklocka

Träningsknäck, mosig, utsjasad. Tortyren hade många ansikten igår. Skulle egentligen sällskapat till en film hos Mr lång. Men när brännskaderna på bröstvårtorna tog vid insåg jag att hemmet var en säkrare plats.Kanske. Jag hittade, oturligt, min godispåse jag gömt i soppskåpet. snille. Så under mitt försök att vara extremt nyttig med knäcke och tonfiskröra, toppade jag med nävar av karra. När jag minst anar det tar jag mig för saker som egentligen kan göras vid ett bättre tillfälle. Igår var ett fint exempel av denna aktivitet. Reshysterin blir mer påtaglig. Jag har checkat allt som har med den att göra minst 5 ggr, det innefattar eventuella hotell, flygbolag, turkiettips osv. Jag var därför tvungen att plöja hela garderoben på kläder och passande strandmaterial till kvart över 2 på natten. Letade fram passet och försökte kika vart fan hemförsäkringen tagit vägen. Det slog mig att jag inte ens har en resväska. kalas. En väckarklocka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!