Descutan

O Hoppsan vilken dag!

Fader kom hem idag, med ryggont och andra plågoandar. Kotknackar Hulten fick agera, och han ligger
numer i fosterställning och kvider i sin säng. Så nu slipper jag honom på ett tag.

Det var ändå tur att han återkom hem till 59an idag, då kylskåpet ekade högre än vanligt.
Så nu är det åter fyllt av mina favoritpålägg och nattmacksbegär. JIppie.

I detta nu sitter jag och tinar upp efter en kvällspromenad med min dansanta väninna.
Frost i lemmar och ben men förbannat givande samtal, för att inte tala om motionen!

Nu till kvällsgörat.
Jag har ju som bekant fått OP -tid imorgon och enligt föreskrifterna för operationen måste jag bada i
läkemedel innan dom får börja såga och borra.
Det är hela 8 steg för att få död på alla virusframkallande ting som finns på min barm.
Jag tänker mig att det hela kommer sluta att jag går omkring som en vandrande bodybuilder
med såntdär pepparkaksliknande smörj för att framhäva musklerna.
Men jag har insett att det kanske inte riktigt utformar sig så.
"Var noga att använda descutan vid ansikte och könsorgan" , jag är ännu inte riktigt säker om det är en fotledsaktion dom ska  försöka sig på!?

Nej nu ska jag skrida till verket.
Kryckorna ska testkörasoch matsäcken ska packas !
Vi ses på uppvakningen!


Jag är lite orolig över att det kommer sluta med en tältpinne till snok..
eller vad säger du Michael?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!