Duke Nukem

OHO!

Varför vaknar man vid halv 7 en måndag om man är " ung och arbetslös"?
Gick upp och gjorde en vrålfrukost bara för att jag skulle återfå kraft att somna om.
sagt och gjort.
Vaknar ett tag senare med en katt som går och hostar och kväljer.
Det har gått flera timmar nu och fortfarande går han omkring och smygkräks.
Små salivpölar överallt.

Min lilla kissse!! Jag har försökt med allt , heimlich, fingrar i halsen, vattenflaska, hängt honom upp och ner.
Jag tror vi får skaffa klippkort hos veterinären.
OM 10min slutar sjöström, då ska jag övertala henne att gå på core idag.
Dags att göra upp med hängbuken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!