en kulen natt natt

Hallon!

vänta måste skruva på lite 5 stjärnig mysik, så jag finner den rätta inspirationen...

Sådär..

Det flyger fotbollar utanför rutan min. Ungarna kastar sand på varandra och cyklar omkull. Sommaren är alltså intågande.
 Helgen var i det hela taget underbar.

Solsticket har varit påtaglig, och man känner sig sådär odödlig med ett sånt kalasväder.
Fredagsfasonerna toppades med öl på lerrys, efter en tur i korsta.
För att på morgonkvisten gå framfull på Ikea och handla utemöbler.
Vi är dålig på det där med att flytta. Fortfarande ligger tavlorna oupphängda efter 4 år.

In på eftermiddagskvisten med vin. Inte lika dyrgripscharmant som Idas, men det sväljs ändå.
Middag med flickor, kartong och grindleken toppade början av lördagsplanerna.
Därefter svajade vi in på Svensson för att sedan styra stegen mot Stads.
God samt glad dansade man tillsammans med dom som nyss fått lön.
Minnet höll och avslutades med jocke på mAx där jag satt och kastade strips på några gnarpsbor.
Perfekt med andra ord!

Söndag; fick man lagomt dassig agera ikeashoppare igen och nu ser det faktiskt ut som att någon bor här. Åtminstone på balkongen.
Vid 18 tiden ringer kalle och jag hänger med som söråkerssupporter på Westhagen.
Kaffe i tuben och en öl på bänken.
Det hela avslutades med mariocart Vm på rotevägen.

Måndag igen och faster har varit här på besök.
Kalle o pelle kör stenhårt på " Det ska va husvagn!"
Jag kommer inom kort börja röra på mig efter 2 års stiltje. Nu har jag 2 gymkort som jag , bör använda?
Eventuellt har mina uppsalaplaner inte helt tappat greppet, Ett förslag och lösning kanske kommer ta vid.
Wiee!

Nu ska jag mobillös vandra till anna för att frotera tillsammans med Färjan Håkan och värmlandspär




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!