fjärde i fjärde

Godkväll!

Tänkte göra en sluplädering av gårdagen.
Mitt sk egenfirande av hemkomst.

Jag och anna hade som sagt tidigare på dagen varit och inhandlat
godricka för att förtära kvällen till ära.
Jag gick igenom vinerna flitigt för att få ur den mest tänkbara
promillen. finkammad vinfront.
Under eftermiddagen knatade jag bort till frugan,
Vi vandrade till ica och shoppade alkoproviant. Lilla hyddan fylldes av päron, kex och ost för att mätta våra begär.
Gräslökscantadou is the shit.
Inte undra på att man inte fick till det liksom.

Vi skålade vilt och vinet gick ner vänligt men bestämt.
Såklart kunde jag inte hålla mig från singstar, och jag förstod ju att det
var någonstans där det barkade ur på riktigt. Kontrollen föll ur mina händer.
Vinet med sin porlande look gick över till mintus i vassa shots. Den som förlorade
singalongen åkte dit.
Det är tur att jag tycker bra om mintu. ( so far)

När vi druckit oss mätta raggade vi bil inövers mot ida som varit på hemlisträff.
Vi anslöt oss till hennes rödtjut innan vi walkade ner mot staden.
Vid detta stadium kan jag säga att saker är lite mer osammanhängande.
En snabb vända på svenssons och senare mot stads där vi pumpade till musiken.
Nog var det klackarna i taket alltid. Men ack så kul.
Jag träffade en holländare och snackade med främlingar om vartannat. Asienfeelingen hänger kvar.
Det tycker jag om.

Vid krogstängning träffade jag Matte ,som lovat. Vi gick till hans polare brorRobert och satt där i deras kollektiva
leverna tillsammans med ett gang och lyssnade på Lpskivor på galet hög volym. Vi fick en enskild dansshow att två
sjukt skillade typer. På morgonkvisten somnade vi skafötters i en tvåsitssoffa. Våldsamma nackproblem idag.
Morgondagen följdes av en redig walkofshame, och ingen levande individ skulle ha tagit fel på att jag varit dyng dagen innan.
Pappa kom snällt till min undsättning och jag övertalade honom tillockmed att bjuda på skrov.
Lyckliga blev vi också nar vi märkte att det var 50%. På burgare liksom? när händer det?
Fet och gravt bakis tuffade jag hemmåt. Sängen och badet har varit bedövande och min enda räddning idag från
total destruction.

Tack anna och ida för gårdagen!




   





     

Jag tänkte börja mitt nya liv snart..
snart, strax, om en stund..

"ska du med och träna imorgon?
Nej jag har så dålig kondition för det
citat M

kiss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!