Gåivägkaffe

Coffe to go!

Hopppla!
Jaha, vad har pappa sagt om spriten?
Jo att man inte ska dricka den tillsammans med grabbarna grus i timrå.
Min alkolugna afton började och slutade  på vårgatan.
Med vänliga själar fick levern åter nytt läskeblask att filtrera.
Det slutade med lustiga hattar på timråpuben och kräkmaraton med 40talisterna
i centrum. HAH.

Dimmig som en dåre började dagen med black books och te.
Hem och kamma luggen innan min dejt med Anna skulle bli av.
Vi tog toyan till stan och sög på irländska bönor på idas jobb.
Tittade på burkaoutfits till kvällen. Och anna hittade ett fint stycke.
Jag blir nog naken.
Därefter sprang vi iväg till bolaget och fingrade fram varsitt vin som skall förtäras ikväll.
Just nu känner jag mig fortfarande jetlags-bakis. En mystisk blandning vill jag påstå.
Men efter gårdagens pizza och dagens plättar hoppas jag det vänder.
En lätt powernap ska få föra mig tillbaka på banan innan jag traskar bort till
annas bohag. Senare kommer nog ida också!
Ska bli sååå kul!







Kommentarer
Postat av: madde

men ska du vara något hos din mormor? vi ska upp till öravattnet fredag-måndag men då kanske vi kan ses där istället.. nåja, det går nog att lösa på något sätt. vi får höras! kram

2009-04-05 @ 15:47:29
URL: http://vulnerable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!