Hemma bra men borta bäst

Heeey Heeey hemskt mycket hey!

Jag är hemma. Ligger i MIN pyjamas, i MIN säng, och skiter i MIN toalett.
Det är nagra bekvämligheter jag verkligen suktat efter.
Min resa är nu över. Hem till alla måsten och jobbsökarstånk.

Fortfarande har jag svårt att vänja mig med å ä ö. De känns så överflödiga.
När jag anlände igår efter 11 h flyg, 3 h tåg fick jag min svennemiddag jag beställt.
Mjölkstuvade makaroner och korv! Orgasm i munhålan.
Och för att fresta edberg ytterligare så svullade jag limpmackor med pastej och gurka!
Härliga sverige. Jag är en potato ut i fingertopparna, inte steam rice som thaipojkarna.

Tydligen så har dom infört lag på nedladdning nu också. Hur luddigt nu det kan tyckas.
Jag som har så många filmer som jag skulle dra ner när jag väl kom hem.
Istället är det trankalas och jag läste att Jarl Alfredius har avlidit.
Ge mig glädje, ge mig ett jobb!'

Vilket långkukigt inlägg. Men jag är lite bloggrookie nowdays. Ska vänta på den rätta glöden.
Den kanske kommer efter min klippning nu i eftermiddag. Hoppas.
Mitt hår har antagit färger och former som enbart kan uppstå bland fear and loathings rökridåer.
Jag hoppas dom kan genomföra mirakel på den där saxstationen, och att dom inte tar extra för sådant.
Jag är inte bara pank för att jag inte får disponera några pengar(likt tidigare dilemman), Nu har jag verkligen inte en riksdal kvar!
Föruom tjugan jag hittade i vinterkappan.


The return To Flickrummet



Ett skepp kommer lastat...Med vadå?!
PASTEJMACKA



Kommentarer
Postat av: Micke

2009-04-01 @ 11:23:19
Postat av: Micke

maryon.blogg lever än alltså.. du också för den delen! :D

2009-04-01 @ 11:24:31
URL: http://pettsony.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

VÄLKOMMEN HEM!

2009-04-01 @ 11:54:52
Postat av: Brun utan sol

Det är inte alls din toalett! Det är din pappas

2009-04-01 @ 19:50:45
Postat av: s

Fittjavel

2009-04-03 @ 15:29:35
URL: http://sandandstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!