I trust makaroner

HALLOA!

Slumrade till som en liten gris efter gårdagskvällens oväntade planer.
Jag ville inte ens se på teve?

Idag har jag cyklat i regnet. Jag blir nästan grinfärdig av detta kalla klimat. Min hud är
solpräglad.
Fast just nu verkar den inse att den tiden är förbi och tynar sakta men säkert bort.
Förbannelse!
Jag flagnar i samma takt som en atombomben utplånade Hiroshima.
ÅH!

Glädjen inföll sig dock när kissi ringde från uppsala och frågade om jag var kåt?
Jag hade inte riktigt förstått att det var hon, utan uppfattde det hela som en telefonsäljare.
Man blir ganska överraskad vid den sorterns förfrågan.
Men jag sken upp när jag hörde hennes kraxiga skratt!
Guld värt. Jag försöker lappa ihop ekonomin så jag kan ta mig till uppsala under valborg.
Det finns inga andra alternativ!
Linns samtal fick också livskvaliteen att höja sig, och jag längtar som en tok tills vi träffs.
Det är över 8 månader sedan sist. Der är galet illa!

appropå illa så känner jag mig ruggigt jetlagad, yr i planeten nå djävulst.
Jag funderar om en kopp kaffe med långvågen kan korrigera detta.
I övrigt finns Stieg vid min sida. Det inger hopp också.

Jag måste försöka infinna full sinneskontroll när helgen nalkas.
Då vill jag leva lite.


Som här ungefär



nu ska jag fiska lite i ugnen.

Tjohej!



Kommentarer
Postat av: Linn

Jaa! Jag hoppas verkligen du kommer på valborg!:D Så kul att du ringde gumman, att få höra din röst igen!!



Hoppas det går bra att anpassa sig till klimatet, och nu börjar ju det spricka upp rejält så kontrasten minskar förhoppningsvis bara mer och mer nu!!



Vi hörs snart igen gumman! Många kramar!!:D:D

2009-04-02 @ 17:13:35
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!