Fire!


Vitt vitt vitt! Äntligen har det kommit snö och halkan stoltserar med krockskador och lårbensfrakturer.
Utanför mitt fönster är det snötäckt och flera hurtiga skidpojkar springer förbi så jag är tvungen att dra för persiennerna för att inte må sämre över min bristfälliga kondition. Men annars njuter jag.

Någon som njöt i morse måste ha varit vår spinninginstruktör som gjorde allvarliga försök att ta kål på mig.
Jag fick ju som sagt någon snille idé ,att kliva upp innan någon annan frisk individ, och maka mig iväg till gymmet.
Men som vanligt efteråt, när kräkreflexerna lugnat ner sig och den västa dimman avtagit så kände man det där nöjda flinet som kan få folk att vilja sparka en på smalbenet

Nu har jag druckit kaffe och mår som ett barn på julafton.
Om några timmar nalkas skola och någon nämnde nåt med rektor och mackor.
Rektorn är oviktig men mackorna ser jag inget som helst roande med att skämta om.
Kom mackor kom.

Såhär ser man ut efter ett spinningpass och snöstormsterräng i gryningen







Kommentarer
Postat av: Lovisa

snööö man

vi kommer upp torsdag natt!

2009-12-01 @ 13:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!