God save the demonstrators


"Vi blev batongslagna, pepparspreyad, de använde snaror och tryckte oss försvarslöst mot backen"
Ja men vad trodde dom egentligen när dom knatade dit med stora plakat och en strumpa över ansiktet, samtidigt som dom laddat upp med murbruk från nåt nedlagt gammalt industriområde.

Dom ska in på klimatkonferensen och försöka stamma fram nåt utopiförslag, hänger i ena näven från fönsterbläcket när dom läser upp deras motion framför politikens publik. Störtlöjligt!

Ett tips, har du fått pepparsprey i anletet, snabbt ner i en hink mjölk tryck dit några lussebullar och du har en perfekt julfika. Applicera några pepparkakor också så blir du snäll på kuppen.

Nej tillbaka till Christiania med er och dra en buling istället för att tro ni kan stoppa polisbussar med cyklar.

Jag understryker då att de genuina miljöaktivisterna som skogsmulle och diverse, de tycker jag kan få deltaga och skrika sig hes i någon taltratt, men när småligister ska dit och leka upplopps bulvan blir jag matt. Jag tycker synd om dem och deras crescenter!


så sant farfar, så sant..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!