You


Jag älskar mig själv just nu.

Laxen simmade rätt ner i kistan och slog igång matspjälkningsprocessen, så att allt gick rakt ner i stöpet.
Såklart fann jag mig bekväm som en person med matrester runt trynet och slog band på mig själv i sängen då jag egentligen, enligt min vuxna kalender, skulle ha varit på skolan och studerat psykologi ( som jag nu fått reda på inte är obligatorisk för vårt program? )
Men jag var trött och orkade inte nöta hur fantastiskt gärna jag skulle vilja köra över deras postlåda.

Jag knappade in sound på spotify och fick i 64 minuter lyssna på ljud från en regnskog. Myrkrafs, fågelfän som satt och konverserade, fiskstim och åskväder. Jag dog ut omgående i denna utrotningshotade miljö.
Om detta är medecinen till min sömnlösa karaktär ska jag köpa hem världens alla drippdropp och boaormväsande ljudupptagningar. Jag kan sova med bastkjol och trä en påle genom snoken.
Äter med nävarna gör jag ju redan..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!