sverige åkte på en dansk skalle

Tjohäj!

Fotbollens tecken. Förutom Max-burgarn jag tryckte för att fira morsan. Vi beställde allt och blev ännu fetare och på vägen hem sjöng vi tillsammans med Eddie meduza i våran raggarsaab.
Så grattis mor.

Det var livekommentering i soffan när Svenskarna trampade igång. Farsan hade tydligen värmt upp hatet och det blev en del haranger tillägnat vårt svenska landslag.Nyputsade kängruskor och nytvingade dobbar på våra gulblå killar.
Men tydligen räcker inte det för att kunna hänga några baljor. Vi sörjer.
Sörjandet kanske tar sin fortsättning mot raggarbilar och kasettbandspelare. Vi får se.
Eller så tar jag presenningen och badankan för att doppa rosetten i lite bubbel.

Klockan är bara barnet men dasslocken hänger olovligt mycket. jag vill ha chips också.
Jag får se vart jag maskar iväg nånstans. Får ju inte komma på för många otygstankar eftersom jag
lovat bort mig till gardinupphängning imorgon. Bakfylla och höga höjder.
Ja kanske...

Nu ska jag jaga fågeln som tog jontes meatstycke. Tyckte jag såg nån köttig pippi flaxa förbi!!
På spåret heay!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!